2012-05-22
Årets roll-out
Sista skottning för att komma in med "pärlan". Och nu är den på plats SAAB-sidan börjar fyllas. Helikoptrarna på plats. Nu fattas bara att vi får hit JAS 39 Gripen bortom Viggen.