2012-05-22

Årets roll-out


Sista skottning för att komma in med "pärlan".





Och nu är den på plats

SAAB-sidan börjar fyllas.



Helikoptrarna på plats.

Nu fattas bara att vi får hit JAS 39 Gripen bortom Viggen.